W związku z dużym wzrostem stwierdzonych zakażeń COVID-19 Urząd Gminy w Radgoszczy zawiesza bezpośrednią obsługę Mieszkańców w Urzędzie Gminy do dnia 15.02.2022 r. Wszystkie sprawy można załatwić przez złożenie dokumentów w skrzynce podawczej na parterze budynku urzędu, telefonicznie lub drogą elektroniczną, wyjątek stanowią sprawy losowe – które są obsługiwane na bieżąco. Tel. 14 641 41 39-40 lub 14 641 41 41, e-mail: urzad@radgoszcz.pl.
Inne wpisy
W związku z Postanowieniem NR 253/2024 Komisarza Wyborczego w Tarnowie I z dnia 23 kwietnia...
Czytaj dalej
25 kwietnia miało miejsce spotkanie integracyjne w sali sensoryczno-rehabilitacyjnej. Ksiądz...
Czytaj dalej
Dziś w Szkole Podstawowej w Radgoszczy odbył się Ogólnopolski Turniej Wiedzy...
Czytaj dalej